Headerkerst2020

Jaaroverzicht van KMO Solutions

Helaas werden we afgelopen jaar geconfronteerd met de maatregelen en gevolgen van COVID-19. De impact van de wereldwijde pandemie is ook bij KMO Solutions terug te vinden. Ondanks deze gevolgen kijken we positief terug op het afgelopen jaar.

Marcel van Loon

21-12-2020

Interface

Eén van de grote en gewenste stappen is de lancering van de nieuwe interface, ofwel het uiterlijk van onze applicatie, binnen de schoonmaak- en laboratoriumbranche. Met deze lancering hebben we afscheid genomen van de bekende, maar toch ook gedateerde ‘look & feel’. De nieuwe interface is modern, werkt op ieder apparaat en helpt de gebruiker sneller zijn stappen uit te voeren. We zijn enorm verheugd dat de eerste organisaties sinds afgelopen zomer gebruik maken van deze nieuwe look & feel. De positieve feedback van klanten bevestigt dat dit de juiste stap is.

In 2021 is het doel om jullie allemaal over te zetten naar deze nieuwe interface. Een ambitie waar KMO Solutions zich hard voor maakt en wat misschien wel dé belangrijkste doelstelling is voor het nieuwe jaar.

Vragenlijsten

Naar aanleiding van COVID-19 hebben we extra vragen toegevoegd om jullie beleid te controleren op de geldende maatregelen. Daarnaast hebben we extra vragen beschikbaar gesteld omtrent het thuiswerken.

Waar we in 2020 ook belangrijke stappen in hebben gezet is de optimalisatie van de vragenlijsten binnen de diverse branches. Voor de sector Zorg en Welzijn heeft dit geleid tot een vraagreductie van ongeveer 400 vragen over de totale branche-RI&E, zonder aan kwaliteit van de vragenlijst te verliezen. Sterker nog, door de optimalisatie is de vragenlijst in kwaliteit verbeterd. De vernieuwde vragenlijst is spoedig bij iedere zorgorganisatie beschikbaar.

Aanstaande verhuizing

Van de verhuizing van kantoor naar de thuiswerkplek in 2020, staat 2021 in het teken van de verhuizing naar een nieuw kantoor voor de medewerkers van KMO Solutions. Daar trappen we het jaar gelijk mee af. Vanaf 1 januari 2021 neemt KMO Solutions haar intrede in het Prins Gebouw in Apeldoorn.

Je vindt ons nog steeds in koninklijke sferen, dit maal aan de Prins Willem-Alexanderlaan 723 op de 7e etage. Het is slechts 15 minuten lopen van het centraal station Apeldoorn naar onze nieuwe plek. Ons kantoor is volledig  duurzaam en ergonomisch ingericht. Dit was voor ons een belangrijk onderdeel bij de keuze en de inrichting van ons nieuwe kantoor. We hopen je spoedig te mogen verwelkomen in BusinessCenter Prins.

Voor nu wensen we jou prettige feestdagen en een veilig en gezond 2021!

Namens alle medewerkers van KMO Solutions.

Onze nieuwe adresgegevens per 1 januari 2021 zijn:

Prins Willem-Alexanderlaan 723
7e Etage