Klantenservice

Wij bieden een klantenservice die past bij de wensen van jouw organisatie. Zo trainen wij jouw medewerkers op locatie, vind je op onze website een online handleiding van Regis’t® en kun je je aanmelden voor diverse cursussen.

Ondersteuning op maat

De service die wij bieden wanneer je kiest voor onze softwareoplossingen, loopt van ondersteuning op afroep tot een volledige ‘turn-key’ oplevering. De ervaring leert dat je vaak in het begin veel behoefte hebt aan ondersteuning, maar dat deze kan afnemen op het moment dat een project is ingeregeld. Tijdens de opstartfase leren wij jouw medewerkers ‘on the job’ om te gaan met onze software. Ook bieden wij je na deze fase altijd de mogelijkheid om tijdelijk of structureel medewerkers van KMO Solutions in te schakelen voor ondersteuning op locatie. Daarnaast regelen wij dankzij onze online software veel zaken op afstand, waardoor wij snel kunnen bijspringen zonder reiskosten en reistijd.

Klantenservice

We zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 12.30 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur.
055 – 538 34 00 | klantenservice@kmosolutions.nl

Handleidingen

Voor Regis’t® is er uitgebreide documentatie beschikbaar in onze online handleiding.

Direct naar de handleiding

Cursussen

Regelmatig organiseren we cursussen en workshops. Bekijk onze cursusagenda voor het actuele aanbod. Ook bieden we op maat gemaakte trainingen voor Ondernemingsraden en een audittraining.

Updates

Regelmatig brengen wij verbeteringen en uitbreidingen uit. Deze aanpassingen houden we bij in ons updateoverzicht.

  • Delen via Linkedin
  • Delen via Facebook
  • Delen via Twitter